joi, 16 aprilie 2009

Acasă la Ganesha

usa rosie lacuita...
zeul hindus cu cap de elefant pictat pe perete...
scari.. subrede. inguste. balustrade unsuroase. multe trepte...
nu se mai termina treptele..!
cat mai avem??
ajungem la ultimul etaj.
in sfarsit..
inima imi bate atat de tare incat pot sa o aud.
trebuie sa fac ceva cu palpitatiile astea, e de groaza.
doamne, din ce film ati luat palierul asta?...
usi scorojite, aia o fi fost vopsea sau smoala cu var?
in orice caz, arata a smoala cu var.
ah, cat mi-am dorit sa am o camaruta la mansarda!
semnul anarhiei pe trapa podului...

rasete, fum de cocos, coltzari de alpinism, vin rosu, posterul cu Ozzy, sticlute de parfum barbatesc, carti vechi, cani de lut, semn de circulatie, patura de lana, lustra ruginita, un cutit infipt in masa, usa rabatabila, manere antice, scrum, sticle goale, The Doors, lame de ras, tigari, dantela in geam, Casa Poporului, soare cu dinti, bocanci si chiloti, praf, scanduri, trapa podului, papusi de carpa, dinti de aur, fotografii arse, telefoane mobile, whiskey, sex, chei, o farfuriuta cu juma' de ceapa, cioburi, chiuveta stricata, pervazul plin de gainat, golul de 25 de metri, tigle lipsa, sforait, o mana pe sub tricou, boxeri in dungi, monitor negru, cutit de vanatoare, narghileaua in mijlocul camerei...

dimineata...
numai el putea sa se trezeasca asa...
cazut din pat, cu fatza aproape de coltzarii de alpinist..
in care se incurcase cureaua in carouri.
-unde mi-este hanoracul?
mi-l dai tu cand poti...
-mergem la munca azi?
-mmmm.... lasa-ma sa dorm.
verisorul se agata de lustra.
azi-noapte imi spunea ca sunt un trandafir
-mai, tampitule, lasa in gatu' ma-tii lustra!
-daca nu-mi dati o tigara innebunesc!
-fratilor, si cand va spuneam ca muzica..
muzica e totul.
-am adormit la film..
-eu am adormit la rasarit.
te sun... iti spun adevarul.
cobor singura, trec pe langa chiuveta stricata de pe holul luat dintr-un film.
doamne, cate scari...
si este bezna, nu vad absolut nimic
as putea sa-mi bag degetele in ochi.
iarasi palpitatiile... mereu e asa a doua zi.
mi-e frica..
nu gasesc nici o iesire. nu vreau sa urc inapoi, nu pot..
verisorul o sa-mi puna iar melodia aia
gasesc iesirea...
aer!
zeul hindus cu cap de elefant pictat pe perete...
usa rosie lacuita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu