sâmbătă, 5 septembrie 2009

Dumnezeu vrea să o facem

Dumnezeu vrea să facem sex.
Altfel, la ce mai există senzaţia că îţi tremură genunchii atunci când o faci?
De ce nu putem folosi sexul cum îşi foloseşte păunul coada, ca pe o reclamă la ceea ce suntem?"Sunt un partener atent, hai să ţi-o trag şi vei vedea". "Sunt a ta. Cum îţi demonstrez? Păi ţi-o trag".
Dumnezeu vrea să ne-o punem.Vrea să ne sărutăm, altfel nu ne-ar fi făcut gurile atât de potrivite una pentru alta.
De ce nu o facem în somn?
De ce nu o facem cu prietenii noştri cei mai buni?
De ce nu ne învaţă la şcoală cum să ne-o tragem?
De ce nu o facem în loc de bileţele de mulţumire?
De ce atunci când mă săruţi ameţitor pe stradă oamenii ne spun "luaţi-vă o cameră"?
...De ce să nu o facem în mijlocul drumului?

10 comentarii:

  1. Dumnezeu ne-a dat si alte lucruri pe care nu le folosim :)) vorbind mai serios ca sa facem sex cum ai zis tu ar trebui sa fim mai deshisi la minte , sa vedem lumea intr-o alta culoare decat acum, sa respectam mai mult, sa nu ne fie frica, sa incercam sa intelegem si ceea ce e in afara sferei noastre de comfort etc.de fapt nici nu tine de actul in sine (un simplu dute vino pe care toata lumea poate sa-l faca) ci in general vorbind, tine de noi, tine de frica care ne face sa nu facem/spunem o groaza de lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca Dumnezeu vrea sa facem sex...ne-a dotat cu ce trebuie pentru a face dar, nu cred ca El isi doreste acest lucru'...d-aia nu mai poate El daca facem sau nu...cred ca Dumnezeu vrea sa fim mai altruisti, mai buni, mai umani,etc...
    sanatate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am observat o schimbare in stilul de a scrie din ultimele 2 articole. Imi place mult cum sunt scrise. Si postul asta m-a facut sa rad, mi s-a parut tare funny, desi nu cred ca era cazul. Dumnezeu asta! Of of!

    RăspundețiȘtergere
  4. @John Constantine
    Uneori îmi doresc să fiu ca în Laguna Albastră, dacă mai ştii filmul, când copiii ăia nu aveau noţiuni despre sex, nu îl legau de nici un simbol sau status. Pur şi simplu îl făceau. Îmi doresc să fie scos din context, să fie doar o exprimare a afecţiunii. (Asta nu înseamnă că îl tratez aşa, doar că.. ar fi drăguţ să fie).

    @habio
    Mulţumesc de întrebare, dar nu sunt de acord cu schimbul de linkuri, mi se pare mercantil. Dacă îţi place blogul meu, îl poţi băga în blogroll. Şi invers. Nu este un troc.

    @achilianu
    Dumnezeul meu vrea să facem sex. Pentru că nu este un păcat. Poate Dumnezeul tău este mai orientat către spiritualitate, ceea ce este admirabil. Cele bune şi mulţumesc pentru vizită!

    @Uanadela
    Mulţumesc! :D
    Ba sigur că poţi să râzi, este chiar una din postările jucăuşe.
    De obicei scriu stufos şi greoi, la ultimele două am decis să fie scurt şi la obiect. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. "Dumnezeu" (ghilimele pentru eu n-am dumnezei) vrea sa procream. Asta e... trebuie sa copulam, pentru ca femeia sa nasca. Ca ne place noua asa mult... ca toti ne-o tragem... asta e treaba noastra. Treaba noastra ca specie cu 6 straturi de scoarta.

    RăspundețiȘtergere
  6. bah , ia sa il intreb eu pe Dumnezeu , sa vad ce pula Lui spune , si daca vrea sa o faceti . Crezi ca i-a spui lui Adam sa o puna capra pe Eva ? Oare Eva a facut sex oral ? Oare foloseau dildoaie in Eden ? Oare se imperecheau sub pomul cunostintei pulii , pizdei si al curului ?

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce nu? Pentru ca dumnezeu vrea toate astea dar biserica nu, si nici-un dumnezeu nu se poate pune cu aceasta masinarie infernala de spalat creiere.
    Daca mergi pe principiul de iubire universala toate cele de mai sus ar trebui sa fie foarte posibile, dar noi traim iubiri false, inlocuim dragostea cu posesivitatea si facem confuzie intre placere carnala si iubire.
    Ah si pana sa intrebi de ce nu practic ceea ce predic te anunt ca eu detest oamenii si nu caut in nici-un caz sa-i iubesc, desi as putea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu căutam doar o scuză să bag melodia, să fiu sinceră. N-a ascultat nimeni melodia??

    RăspundețiȘtergere