marți, 28 decembrie 2010

Blogul meu nu mai e virgin

Blogul meu a fost până acum un virgin al lepşelor. A tot aşteptat leapşa perfectă pe un cal alb, dar ea nu a venit niciodată. Lepşe au tot venit şi au tot plecat, iar blogul meu a rămas nelăpşuit. Aşa că s-a gândit să o pună cu prima leapşă venită în cale, oricum ar fi ea.
Leapşa de la Jteph:


SUNT cea mai frumoasă, cea mai deşteaptă şi cea mai amuzantă.
AŞ VREA să primesc un premiu pentru asta.
PĂSTREZ multe mărunţişuri cu valoare sentimentală, în principal ca să aibă nepoţii ce să exploreze mai târziu.
MI-AŞ FI DORIT să dispară toate ceainăriile, cu tot cu oamenii din ele.
NU ÎMI PLACE să mă repet, dar ceainăriile sunt enervante.
MĂ TEM de întuneric, câini, oameni, înălţime.
AUD des întrebarea: cum arăţi?
ÎMI PARE RĂU, dar n-o să aflaţi niciodată.
ÎMI PLACE să cred că am noroc. Funcţionează.
NU SUNT atât de rea precum credeţi.
DANSEZ lasciv pe boxe.
CÂNT cam urât, dar mă înscriu mereu la karaoke. Nu au ce să-mi facă.
NICIODATĂ n-am plătit iarba. Cred că trebuie să încep s-o fac.
RAR de tot se întâmplă să întârzii.
PLÂNG câte puţin în mine de fiecare dată când se pune o cratimă greşit.
SUNT CONFUZĂ de fiecare dată când citesc tabloidele: cine dracu' sunt oamenii ăia?!
AM NEVOIE de atenţie.
AR TREBUI să existe permise pentru făcut copii.
AŞ PUTEA să le implementez, dacă mă votaţi preşedinte.

Leapşa se duce mai departe la armin, John, No Mo', Sellina, Cătă, Spawn şi Uanadela.
Menţionez că nu mă voi sinucide dacă nu preluaţi leapşa. Eventual doar voi blufa.

17 comentarii:

  1. Nu credeam ca ma bagi in seama p-acolo. Dar m-ai lovit, totusi.
    1. Imi place cum le-ai legat tu asa cu sfoara, de se continua una pe alta. As face o "short story". Ma mai gandesc.
    2. Imi place treaba cu iarba. Nici eu. Nu mai apuc sa ma revansez, ca m-am lasat definitiv.
    3. E o chestie... care poate fi tratata in mii de moduri, de la serios cum a facut-o Jteph pana la tonul usor zeflemist pe care l-ai afisat tu. Oricum, pentru fiecare rand sunt foarte multe chestii pe care le poti enumera.
    4. Habar n-am cui s-o dau... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Blufeaza, fa ce vrei... eu sunt un incapabil.
    Exact cum banuiam, imi vin foarte multe chestii la cate un cuvant, la unele nu-mi vine nimic. Pur si simplu nu pot. Sunt incapabil, si da, fac o drama din asta. Ma cam ingrijoreaza treaba.
    Cred ca am mai facut ceva de genul, e un test psihologic, dar trebuia sa scriu imediat, prima chestie ce-mi trecea prin cap; ori cand citesti o leapsa la cineva, stii la ce sa te astepti si instinctiv gandesti in avans si esti influentat.
    Am facut din c**** un mare bici, nu? Scuze.

    RăspundețiȘtergere
  3. :)))))
    Să ştii că am o lamă şi nu mi-e teamă s-o folosesc!

    Cred că şi la tine este ca la mine: ai prelua o leapşă numai şi numai în cazuri rarisime, de plictiseală majoră şi un imbold misterios de a scrie la comandă.

    Aşa că te înţeleg perfect. :)) Eu nu pot să scot nici un cuvânt dacă îmi spune cineva să vorbesc. Aşa că urăsc acel "povesteşte-mi ceva". Mă inhibă.

    RăspundețiȘtergere
  4. ok... bine... fie... treaca de la mine! sa vedem ce iese...

    RăspundețiȘtergere
  5. Yaaay!
    Când vrei tu, armin. Un masaj? O dulceaţă? Să te simţi confortabil când scrii. :>

    RăspundețiȘtergere
  6. Done :)
    Nu mai vreau sa mai aud de cuvantul "padure" in viata mea :P

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Ce să-ţi fac dacă îţi păstrezi bocancii în mâinile tale în loc să îi încalţi?

    RăspundețiȘtergere
  8. John, te uiti prea mult la Bear Grylls :))
    Oricum, ingenioasa treaba...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu îl iubesc pe Bear Grylls. Abia aştept să-i mai văd fundul pe Discovery.

    RăspundețiȘtergere
  10. No Mo', da ma uit prea mult la Bear Grylls :) Din pacate se pare ca nu se prinde nimic de mine :))

    ps: cred ca pe langa ce vreau sa comand (oala, cort etc), o sa comand si doi Bear Grylls. Unu ptr mine, ca vad ca te invata sa suprevietuiesti si in jungla urbana, si unul, cu tot cu fundul din dotare, pentru Sophie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu's în listă...da mă bag și io în seamă :D
    Înțeleg că nu-ți plac ceainăriile, da ce ai mă-ne cu oamenii care le frecventează?, nu că aș fi unul dintre ei, Doamne ferește!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ovidiu, dacă vrei să preiei leapşa, nu pot decât să mă bucur! Listuţa este cu oameni pe care vreau să-i chinui prin lepşe. :))

    Păi, de fapt.. cu oamenii am ce am. Ceainăriile şi România n-au nici o vină. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce imi place ca trebuie sa descopar de fiecare data singur ca sunt pocnit de cate o persoana la o leapsa :)
    Data viitoare please text me some way :)
    O sa imi dezvirginez si eu blogul in CURând!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce grup vesel:))) sophie, armin, nemo, uite pe john nu-l stiu, dar ma familiarizez in curand.1. in legatura cu titlul asta, toate lucrurile dragi mie isi pierd virginitatea.... 2.ma gandeam sa fac si eu o lista cu termeni de cautare, am ras prea mult singura pe tema asta

    RăspundețiȘtergere
  15. @Spawn
    Daca viitoare promit sa te pocnesc ca lumea, desi n-o sa mai lepsuiesc in curand. :D

    @Sellina
    Pai voi sunteti dragii mei!

    @Emilia
    Mersi, ma bucur ca te simti bine pe-aici! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. *Sophie
    i am sending you all menthal hugs:)

    RăspundețiȘtergere